KESÄKAUDEN PÄÄTTÄJÄISET ROVANIEMELLÄ 24.8.2019 SUPERNUORILLE (18-35v VARSINAISET JÄSENET)

Lauantaina 24.8.2019 klo 13:30 alkaen • Aloitamme tapahtuman Lapin Urheiluopistolla Seikkailupuisto Huimassa (Hiihtomajantie 2). Seikkailupuiston jälkeen siirrymme saunomaan ja viettämään iltaa Kemijoen rannalla sijaitsevaan mökkiin (Ounasvaara Chalet, Antinmukka 4). Tarjoamme syömistä ja juomista. • Tapahtuman omavastuu 10 € (tilinumeron saa ilmoittautumisen yhteydessä) • Ylitornion ja Pellon ammattiosastoista osallistujilla on mahdollisuus jäädä yöpymään mökkiin. • Sitovat ilmoittautumiset viimeistään tiistaina 13.8.2019 Minnalle, txt tai watsapp:lla numeroon 040 4171 894. Paikkoja on rajoitetusti. • Ilmoittautumisen yhteydessä kerro, mihin ammattiosastoon kuulut, mahdolliset ruoka-aine allergiat sekä tarvitsetko majoituksen. • Jos jätät sitovan ilmoittautumisen jälkeen perumatta osallistumisesi (14.8. klo 21:00 mennessä), on omavastuu yhden henkilön kustannukset (huima + ruoat ja juomat + mökki)